کمپین تبلیغات هدفمند و اصولی پیامکی

بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام

ابتدای مطلب اجازه دهید به بحث پیامک های تبلیغاتی از دو منظر نگاه کنیم:

منظر اول – ارسال کننده پیامک تبلیغاتی

این دسته شامل کسانی هستند که به نحوی از روی تمایل/اجبار به سمت این نوع تبلیغات رو آوردند.شخصی جهت تبلیغ خدمتی و شخصی جهت اطلاع رسانی.

مواردی که مربوط به تبلیغ یک خدمت خاص می شود جای خود را دارد و کاربرانی که نیازی به دریافت این نوع تبلیغات ندارند به راحتی میتوانند این امکان را غیرفعال کنند.

از آن طرف آن دسته از دوستانی که می بایست یک اطلاع رسانی انجام دهند با مشکلاتی مواجه می شوند:

  1. برخی از مخاطبین تبلیغات پیامکی خود را مسدود کرده اند،و این آگاه سازی نخواهد شد
  2. مجبور به تکرار تبلیغات از نوع دیگری جهت جبران این مهم بر خواهند آمد
  3. برای همه ماها شاید پیش بیاید که زمان اطلاع رسانی از روشهای دیگر نبوده و لاجرم به استفاده از پیامکهای تبلیغاتی هستیم،در این حالت چه می کنید اگر هدف شما میسر نگردد؟به عنوان مثال آن عزیزی که جهت ترحیم وقت چاپ آگهی نداشته و رو به پیامک آورده بایستی چه کند؟

این موارد در ذهنتان باشد تا از منظر دوم هم بررسی کنیم

منظر اول – ارسال کننده پیامک تبلیغاتی

بارها پیامک هایی روی گوشی همه ماها میاد که واقعا ربطی به کار ما نداره و جز اذیت و دردسر سودی برای ما نداره.

اما اگر این پیامک ها بصورت هدفمند ارسال بشه چه خواهد شد؟مثال ترحیم را مد نظر داشته باشید:

  1. پیامک ترحیم برای کسانی که بدان مربوط نیستند ارسال نخواهد شد(احترام به دریافت کننده)
  2. ارسال کننده پیام مجبور به پرداخت هزینه هنگفت برای شماره های نامربوط نخواهد بود(کاهش هزینه برای ارسال کننده)
  3. اطلاع رسانی ها بصورت دقیق صورت خواهد گرفت،تنها با هزینه ای اندک
  4. پیامک تبلیغاتی چهره دوستانه و واقعی خود را نشان خواهد داد و جایگزین مناسبی برای هرنوع اطلاع رسانی های واجب خواهد شد،آن هم با هزینه ای ناچیز نسبت به تبلیغات مشابه

 

شاید نفر بعدی شما باشید

کمی بیشتر به این قضیه فکر کنیم،این موارد بالا برای تمام طرفین احتمال رخداد دارند و در دراز مدت باعث صرفه جویی عمومی وقت و هزینه همشهریان خواهد شد،شاید نفر بعدی شما باشید که نیاز به این امکان پیدا کنید،آنوقت اگر این مشکل پابرجا باشد چه می کنید؟

کمی تامل کنیم

 

راه حل چیست؟

ما راه حل را ثبت محله ای و قومی شماره ها می دانیم،با این تفاسیر پیامک ها به هدفمندتر شدن نزدیک شده و به ابزاری واقعا مفید تبدیل خواهند شد،فرض کنید مراسم عروسی مربوط به یک حیطه از شهر می باشد،آیا باید این همه هزینه کارت و مهمتر اتلاف وقت پخش کارت شود!؟چرا با اين تکنولوژی هزینه و وقت را بهینه مصرف نکنیم؟

یا چرا این همه هزینه چاپ آگهی ترحیم و وقت براي پخش آن به هدر رود؟

من می خواهم با این کمپین همراهی کنم؟

این امکان برای همه ما مفید خواهد بود،لذا سایت اقلید نیوز اقدام به طراحی سامانه ای جهت ثبت مشخصات همشهریان کرده تا این مشکل حل گردد.

لازم به ذکر است فقط نام خانوادگی و موبایل و محله شما ضروری ست و مابقی اطلاعات اختیاریست.

جهت همراهی با این کمپین از منوی سمت چپ این سایت،از قسمت عضويت،اطلاع رسانی پیامکی اقدام به ثبت مشخصات کنید،محدودیتی در تعداد ورود وجود ندارد و می توانید اشخاص دیگر را هم خودتان وارد کنید.

پیشاپیش از همکاری و همراهی شماهمشهریان محترم در پيشرفت فرهنگ اطلاع رساني شهرمان سپاسگذاریم.

آموزش ثبت اطلاعات

از منوی سمت چپ بدین صورت اقدام کنید:

نکته:در صورتی که از اقوام ترک/لر/بختیاری و… هستید تیک “قومیت” رو هم می تونید بزنید

reg-via-site


+ارسال مطلب یا عکس در مورد این موضوع

اقلید جان

سلام،مدیریت فنی سایت.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *