وصیت نامه شهید امیر اسکندری

بسم الله الرحمن الرحیم

اقلید نیوز:

با تشکر از سروران گرامی و خدام شهدا در اداره بنیاد شهدای شهرستان اقلید.

امام خمینی(ره):

این وصیت نامه هائیکه این عزیزان(شهدا)می نویسند مطالعه کنید پنجاه سال عبادت کرده اید.

امام خامنه ای (مدظله العالی):

خواستم بگوییم اکتفا نکنیدبه اینکه عکس شهدا راپخش کنید،یا عکس آنان را روی کاشی بیندازید،که الحمدلله میبینم خودشما قبلا این فکر راکرده اید . بگذارید نام ویادشهدا رنگ ثابت زندگی روزمره مابشود . مسأله شهدا مسأله شخص نیست که بگوییم ما میخواهیم اشخاص راتجلیل کنیم نه ! ما میخواهیم یک جریان را تجلیل کنیم که این جریان عبارت است از اینکه کسانی در راه خدا ودر راه حق ، آنقدرحاضر به اقدامند که حتی وقتی پای جانشان به میان می آید، حرفی ندارند ،جان راکف دست می گیرند و وسط میدان میروند.

 

 

مشخصات این گل شهرستان اقلید:

نام:                           امیر اسکندری

فرزند:                        عزیزالله

اعزامی از:                  شهرستان اقلید،سرحد چهار دانگه،شهر میان

محل جهاد:                جبهه های جنوب

تاریخ وصیت نامه:         ۱۱/۱۱/۶۴

 

 

متن وصیت نامه(به همراه ویراستاری):

الَّذِينَ آمَنُواْ وَهَاجَرُواْ وَجَاهَدُواْ فِي سَبِيلِ اللّهِ بِأَمْوَالِهِمْ وَأَنفُسِهِمْ أَعْظَمُ دَرَجَةً عِندَ اللّهِ وَأُوْلَئِكَ هُمُ الْفَائِزُونَ (سوره توبه-آیه ۲۰)

آنانکه ایمان آوردند و از وطن هجرت گزیدند و در راه خدا به مال و جانشان جهاد کردند ، آنها را نزد خدامقام بلندی است و آنان بالخصوص رستگاران و سعادتمندان دو عالمند.

 

با درود و سلام فراوان بر منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عَجّلَ اللهُ تعالی فَرَجَهُ) و نائب برحقش رهبر عالیقدر و مظهر ایمان و ولایت،حضرت امام خمینی و قائم مقام رهبریت آیت الله منتظری. و با درود و سلام بر شهیدان اسلام و آنهائیکه زیر بار ذلت و خواری نرفتند و با خون پاکشان درخت اسلام را آبیاری کردند و مشت محکمی بر دهان یاوه گویان مشرق و مغرب کوبیده اند و همه آنها را به زباله دان تاریخ ریختند.

 

من به عنوان یک سرباز اسلام و امام وظیفه شرعی و دینی خود دانستم که به جبهه بروم و از حیثیت و شرف مملکت و از دستاوردهای انقلاب اسلامی تا سرحدجان دفاع کنم که امیدوارم انشاءالله مورد قبول درگاه خداوند متعال قرار گیرد و خداوند از دست این بنده حقیر و معاصی راضی شود و از تقصیرات و گناهانم در گذرد.

-اتمام وصیت نامه/.

 

لاحول و لا قوة الا بالله


+ارسال مطلب یا عکس در مورد این موضوع

اقلید جان

سلام،مدیریت فنی سایت.

مطالب مرتبط

۱ دیدگاه

  1. ژانویه 25, 2015

    […] post وصیت نامه شهید امیر اسکندری appeared first on اقلید […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *