وصیت نامه شهید حسین قلی آذرپناه

بسم الله الرحمن الرحیم

اقلید نیوز:

با تشکر از سروران گرامی و خدام شهدا در اداره بنیاد شهدای شهرستان اقلید.

امام خمینی(ره):

این وصیت نامه هائیکه این عزیزان(شهدا)می نویسند مطالعه کنید پنجاه سال عبادت کرده اید.

امام خامنه ای (مدظله العالی):

خواستم بگوییم اکتفا نکنیدبه اینکه عکس شهدا راپخش کنید،یا عکس آنان را روی کاشی بیندازید،که الحمدلله میبینم خودشما قبلا این فکر راکرده اید . بگذارید نام ویادشهدا رنگ ثابت زندگی روزمره مابشود . مسأله شهدا مسأله شخص نیست که بگوییم ما میخواهیم اشخاص راتجلیل کنیم نه ! ما میخواهیم یک جریان را تجلیل کنیم که این جریان عبارت است از اینکه کسانی در راه خدا ودر راه حق ، آنقدرحاضر به اقدامند که حتی وقتی پای جانشان به میان می آید، حرفی ندارند ،جان راکف دست می گیرند و وسط میدان میروند.

 

 

مشخصات این گل شهرستان اقلید:

نام:                           حسین قلی آذرپناه

فرزند:                         نگهدار

اعزامی از:                   شهرستان اقلید،سرحد چهار دانگه،شهر میان

محل جهاد:                  لشکر والفجر،واحد تخریب

تاریخ وصیت نامه:         ۹/۱۳۶۲ ( ۳۱/۹/۱۳۶۲ یا ۳۰/۹/۱۳۶۲ )

 

 

متن وصیت نامه(به همراه ویراستاری):

قُلْ إِن كَانَ آبَاؤُكُمْ وَأَبْنَآؤُكُمْ وَإِخْوَانُكُمْ وَأَزْوَاجُكُمْ وَعَشِيرَتُكُمْ وَأَمْوَالٌ اقْتَرَفْتُمُوهَا وَتِجَارَةٌ تَخْشَوْنَ كَسَادَهَا وَمَسَاكِنُ تَرْضَوْنَهَا أَحَبَّ إِلَيْكُم مِّنَ اللّهِ وَرَسُولِهِ وَجِهَادٍ فِي سَبِيلِهِ فَتَرَبَّصُواْ حَتَّى يَأْتِيَ اللّهُ بِأَمْرِهِ وَاللّهُ لاَ يَهْدِي الْقَوْمَ الْفَاسِقِينَ

بگو امتت را که ای مردم،اگر شما پدران و پسران و برادران و زنان و خویشاوندان خود و اموالی را که جمع آورده اید و مال التجاره که از کسادی آن بیمناکند و منازل که به آن دل خوش داشته اید بیش از خدا و جهاد در راه او دوست می دارید پس منتظر باشید تا امر نافذ و قضای حتمی خدا جاری گردد و اسلام را بر کفر غالب و فاتح گرداند و شما دنیا طلبان بدکار از فعل خود پشیمان و زیان کار شوید و خدا فاسق و بدکار را به راه بهشت و سعادت هدایت نخواهد کرد.

جزئی از وصیت نامه حسین قلی آذرپناه،اول سلام بر امام زمان(عَجّلَ اللهُ تعالی فَرَجَهُ) که چشم همه مردم محروم جهان به انتظار او است،بعد سلام من بر امامیکه بعد از هزارو چهارصد سال اسلام زیر سلطه استعمار را دوباره زنده کرد و سلام بر شهدای صدر اسلام و سلام بر شهدای کربلاء حسینی تا شهدای به خون خفته کربلای ایران و با سلام و درود بر امت شهید پرور و در صحنه ایران.

و ما اگر در کربلا نبودیم حسین(علیه السلام) جان که جواب “هَل مِن ناصر یَنصُرنی” تو را بدهیم امروز جواب فرزند زهرا(سلام الله علیها)ی مطهر را دادیم و چون ماهی صید شده در خون شنا کردیم و افتخار ما است که مثل “کوفیان نباشیم و حسین زمان را تک و تنها بگذاریم” و از همسرم میخواهم که زینب وار فرزندان خود را به بار بیاورد و علی گونه پدر یتیمان باشد.

-اتمام وصیت نامه/.

 

لاحول و لا قوة الا بالله


+ارسال مطلب یا عکس در مورد این موضوع

اقلید جان

سلام،مدیریت فنی سایت.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *